söndag, februari 08, 2009

sweet sunday.

15:58

igår förmiddag hyrde pappa en täckt släpkärra, och så drog vi, med Stor Bror i släptåg iväg till Lägenheten och hämtade säng, nattduksbord, snurrgaberob, skrivbord och en massa flyttlådor. echo echo. lite småskum känsla att komma tillbaka Hem och bära in och upp allt.

plockade ihop och iordning saker och åkte tillbaka till Lägenhetensområdet för att få massage av Simmaren. gudihimmelen så skönt. plågsamt bitvis (MINA VADER!!!) men välbehövlig. :) efter det ägnade jag mig åt att städa lite i Lägenheten och förbereda pannkakstårta. Stor Bror kom efter ett tag och hjälpte till. sen droppade folk in med start vid 8 och kvällen blev riktigt bra. :)

kvällen slutade med att jag kom Hem och kröp ner i min egen säng. ljuvligt skönt. :) idag har det städats i mitt rum och inte så mycket mer. ikväll är det HipHop och yaaay. :D

Inga kommentarer: