söndag, februari 15, 2009

studsfeeling.

21:55

ägnat eftermiddagen och kvällen åt att baka bröd och planera veckan och morgondagen. lugn och ro. det lustiga är ett trots att jag tränat 6 dagar av 7 förra veckan, och vilat idag (och igår var jag på fest som inkluderade en del alkohol) så känner jag mig på topp. hela kroppen studsar av energi och jag verkligen längtar efter mitt löppass imorgon. :) har försökt ägna det senaste av kvällen åt att varva ner - inget bra att vara studspigg när det är sovdags. sådär, nu gäspar jag tillochmed. :)

veckan som kommer är uppdelad på 2 gympass (nya programmet, here I come!), 2 dansklasser och 3-4 löppass. woho. :D jag har lite förvirring i veckan om när mitt backpass ska ligga och ett av distanspassen ska ligga. ska prata med GusMemma imorgon för lite planering så vet jag mer sen. vad jag redan nu vet är att lördagen bjuder på löpning i Bunketorp med Bus och (förmodligen om vi får upp honom ur sängen) Stor Bror i sällskap. det finns betydligt värre sätt att bedriva en lördag. :)

dags att dra sig till sängen och ladda batterierna lite mer ändå. :)

Inga kommentarer: