torsdag, februari 12, 2009

skotta-undan-mentalitet.

17:47

det ÄR befogat med en paus efter över två timmars intensivt skrivande av PM inför ex-arbetesseminarie. phew. men nu är det skrivet och det känns helt okej. GusMemma är väldigt kompatibel med mig - goodie goodie. :)

nu har jag bara att läsa en avhandling på 79 sidor och skriva en analysuppgift på den kvar att göra. tills imorgon kl. 12. sen kväll känner jag.

för flytta fokus från skolan - fortfarande ont i armar&axlar efter i måndags (ja, jag är en klant), så min planerade uppstart av gymprogrammet På Riktigt skrivit till mig blev uppskjutet. jag kontrollsmsade honom imorse och han höll med om att det nog var förnuftigt att vänta tills jag slutar ha ont. crap. :P folk håller alltid med i fel situationer (skämt å sido - jag vet att jag ska ta det lugnt tills kroppen hunnit reparera sig. faktiskt.). så det blev ett lugnt och snällt gympass med lätta vikter. :) stack in till Barbarella på hemvägen och fick blingblingkulor till de nya piercingarna i öronen - sweet! :D

ikväll kommer Lajsa och moster hit från Gnällbältet. :D

1 kommentar:

ann|kan sa...

Hej igen :)
Vad gör du på söndag eftermiddag/kväll? *ler sött*
Hoppas det går bra med skrivandet ikväll, sov sött när du är klar *krama*