torsdag, februari 12, 2009

the dark side of the moon.

23:04

hah. jag är självmordbenägen efter att ha plöjt igenom den där avhandlingen, men jag HAR gjort det och jag har skrivit igenom mig den förbaskade analysen. nu ska jag sova på saken, läsa igenom den imorgon, skicka iväg den och hålla alla tummar jag har för att den blir godkänd. mer begär jag faktiskt inte.

imorgon bär med sig intervallöpning, att ge ett stycket helkroppsmassage samt hålla gymintro för Lady Hickups. och slappslapp kväll. :)

1 kommentar:

ann|kan sa...

..du har aldrig funderat på att typ, inte göra saker och ting i sista sekund? *fnissa* Jag hör av mig på söndag (inte för tidigt, jag lovar) om att ev. droppa förbi på eftermiddagen, antar att det blir i Lindome isf? ..tänkte att min syster får droppa av mig och min sambo får hämta upp mig isf, det gäller att utnyttja sina resurser^^ Kan ju få med mig min nyckel med, förena nytta med nöje s.a.s. Ha en skön helg :) *kraaam*