fredag, februari 13, 2009

äntligen fredag.

19:30

särdeles nöjd med intervallträningen imorse. okej, det gick inte överdrivet fort, men jag höll mig inom rätt pulsintervall och det är första intervallpasset på lääänge. mjae, känns bra. kroppen känns lite småtrött nu, men inte sliten. :)

Li kom hit vid 12-tiden och så gjorde jag helkroppsmassage på henne. börjar få in greppen nu, det känns "rätt" i händerna. Li är väldigt liten i kroppen jämfört med vad jag har masserat innan - spännande att få massera så många olika kroppstyper. :)

eftermiddagen spenderades med Lady Hickups på gym där jag agerade gyminstruktör. hon har aldrig satt sin fot på ett gym och jag fick äran att både skriva program och intstruera. efteråt var hon svettig, glad och nöjd. duktig flicka. :D

kvällen bjuder på sushi, familj, kusin och moster, På Spåret och ett glas vin.
slappkväll! :D

Inga kommentarer: