fredag, februari 27, 2009

frustration.

16:01

igår hade jag det sämsta gympasset på länge. trött, ont i magen och hängig tog jag mig i alla fall igenom och sen längtade jag bara intensivt hem till Lady Hickups och en kram, så jag slängde på mig jackan ovanpå alla svettiga kläder och åkte. hemma hos henne, efter en dusch och med lite mat i magen kändes det mycket bättre. :)

somnade mycket bättre igår än de andra nätterna i veckan. tyvärr plingade alarmet vid 6 - jag hade lätt kunnat sova två-tre timmar till. anyways - ändå värt det, för vid 9-tiden var jag och Dansöses officiellt diplomerade styrketräningsinstruktörer. jag ska rama in mitt diplom. :D

mor och jag har spenderat ytterligare några timmar i Lägenheten, städat det sista och nu är det bara bord och stolar som ska ut imorgon, sen är det öööver. skönt.


jag hatar mat just nu. ingenting funkar nu, allt känns bara jobbigt. varför är det inte lätt att äta, varför blir det så mycket "måste" och "får inte" och VARFÖR är det så förbannat svårt att inse att jag behöver en viss mängd mat för att orka?! jag vet det ju, whyhyhyyy an jag inte få det att gå in i skallen och agera utefter det och bara inte tänka så mycket på det?!
frustration.

Inga kommentarer: