lördag, februari 28, 2009

higher.

20:27

idag har varit bra mycket bättre än de senaste dagarna. jag var på middag hos Spanjoren igår - det var trevligt med bra människor och god mat. halv tolv var jag hemma och somnade ganska omgående när jag lagt huvudet på kudden. olyckligtvis ringde klockan liite för tidigt för min smak (typ halv åtta) och det var bara att masa sig upp, på med vit skjorta (som jag snodde av Lillebror - jag äger varken skjorta eller blus.) och sen iväg till Svenska Mässan för att stå i Skolans monter på Wellnessmässan i tre timmar. inte mycket folk, rätt OK ändå. :)

sen for pappa och jag och hämtade det sista ur Lägenheten och lämnade nycklarna. skönt att vara av med det, nu bor jag hemma På Riktigt. :)

hemma väntade stekt strömming och potatismos på oss. välkommen hem. :) efter att ha vilat på maten lite smet mamma och jag ut och sprang - hon stack hem efter en timme och jag fortsatte i 20 min till, utan mp3 men hög på Runner's High! :D jag är nöjd och glad - 80 minuters sammanhängande löpning och jag var inte helt slut efteråt. goodie goodie. :)

Inga kommentarer: