torsdag, februari 26, 2009

keep 'em play.

13:35

morgonjogg var planerat. somnade försent igår och haft svårt att somna de två dagarna innan, så när jag slog upp mina ljusblå imorse och konstaterade att: "Det regnar ute..." tänkte jag i tre sekunder, sen vände jag mig demostrativt om och sov en timme till. jag gav mig själv bakläxa och får stå ut med lite tråktid på löpbandet på gymmet idag, men det är det fortfarande värt. :) det, och en ordentlig tillsägelse till mig sjäv att gå och lägga mig ordentligt ikväll.

handledarträff inplanerad i eftermiddag och ett samtal med VFU-ansvarig som förhoppningsvis leder till att vi slipper Praktikplatsen Från Helvetet nästa vecka. därefter står det träning, plugga styrketräning praktiskt med Dansösen från klassen (slutprov imorgon, fingers crossed!) på schemat och kvällen ska spenderas med Lady Hickups. bra avslut. :)

Inga kommentarer: