torsdag, december 18, 2008

vuxenbeslut.

16:02

då var det bestämt.
det tenderar att gå fort när jag börjar fundera på saker.
jag flyttar hem.
jag har frågat mamma och pappa om jag får och det enda de sa var: "Men lilla gumman, det är klart du får!/Självklart, du är alltid välkommen!" jag hade förmodligen inte behövt fråga ens en gång, men jag tycker det kändes bäst så. jag har världens bästa föräldrar.

mailat SGS. börjar fundera på allt annat jag måste pyssla med - elavtal att säga upp, adressändring hemförsäkringen? men det ligger i framtiden. jag har hela januari och ev. februari på mig att ordna upp saker beroende på hur lång uppsägnigstid jag har.

det känns underligt. underligt men ändå rätt okej. jag tycker om min lägenhet men den är inte värd 3 och sju. det är inte så mycket mer med det.

mitt humör är lite lugnare och positivare nu.
ikväll ska jag ha löpträning i blåskalla Härlanda med handbollen. jag ser fram emot det. :) efter det kommer William Wallace hit, för idag har jag äntligen fått välförtjänt jullov och jag kan inte tänka mig en mycket bättre start på dagen imorgon än att vakna med honom vid min sida och inte behöva gå upp. :)

Inga kommentarer: