torsdag, december 18, 2008

om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen.

20:13

tala om att min bloggrate blir högre när jag inte har abnormt mycket att göra i skolan. idag har jag varit hemma nästan hela dagen. det känns ovant med inte helt otrevligt. :)

jag skulle ju iväg till Härlanda för att springa, men det sabbade Värsttrafik effektivt genom att ställa in typ fem bussar på raken. när jag insåg att jag skulle bli sen och de andra förmodligen skulle springa ifrån mig tog jag en spårvagn hem och sprang från Kviberg till Liseberg istället. 41 minuters löpning i småregn och konstant motvind, men åh vad skönt det var och vad duktig jag känner mig nu. :)

vem har förresten världens bästa vänner?
det har jag. idag var det På Riktigt som ringde och allvarligt talade om för mig: "Johanna, det är jul. Då ska man vara glad." så jag är bra mycket gladare och fick tillsägelse att varje gång jag kände mig ledsen skulle jag tänka mig att han gav mig en mental käftsmäll/uppmuntran. jag fick själv välja vilket som passade situationen. :P

jag ska nog pyssla lite med julklappar nu.

1 kommentar:

ann|kan sa...

*krama om* Det kan faktiskt fungera på avstånd med, titta på mig och Lars ;) Och jag håller med, bekymra dig om problemen sen och njut av julen nu, och skolledighet, och WW.. det tycker jag ;)
Puss!