söndag, december 21, 2008

fjärde advent.

21:53

Föräldrarhemmet.
pyntat julgran och ätit fisksoppa.
både Stor och Liten bror är hemma, hela familjen är samlad.
mys i magen.

Bus var hemma hos mig idag, vi drack te och pratade och hon fick julklapp.
sen åkte jag iväg på match, som vi förlorade. ömsom vin ömsom vatten.

jag längtar efter min man på ett bra sätt. imorgon ska jag göra färdig julklappar och kolla i mitt hyresavtal hur jag ska säga upp min lägenhet. och träna. försöker bestämma mig för om jag ska träna gym eller springa. kanske båda? det märks. jag har fått ett par löparhandskar så jag slipper förfrysa mina fingrar. :)

nu ska jag be mamma om hjälp att tvätta mina nya piercingar (hon har klippt min lugg förresten. jag kan se. mycket trevligt. :)) och sedan bädda ner mig.
tjingeling.

Inga kommentarer: