måndag, december 22, 2008

dan före dan före dopparedan.

22:59

helt väck i huvudet, tandborsten i munnen och på väg i säng.
men fått gjort en massa. :)

- morgonpromenad med mamma.
- pysslat med mammas julklapp. (jag hade räknat en anings fel på materialet så jag har typ hälften kvar att göra. anyways, det tog inte alls särskilt lång tid och Stor Bror har lovat att hjälpa mig imorgon.)
- tränat.
- packat.
- städat lägenheten.
- släpat ett stycket stor sportbag, ett stycket symaskin, ett stycket WW:s julklapp, en stor IKEApåse med massa andra julklappar OCH en liten axelremsväska från Kviberg genom Centralen till Lindome. jag dog. jag vet inte vad det är för PAL-värde på den aktiviteten, men nåt säger mig att den är ganska hög.
- slagit in julklappar.
- pysslat färdig Gabs julklapp.
- fixat lån med CSN.
- mailat Länsförsäkningar om hemförsäkringen.
- mailat elbolaget om att säga upp elavtalet.
- fixat uppsägningen av lägenheten skrifligt.

oh yes. be impressed, det är jag.
imorgon står följande på schemat:
- löpträning.
- pyssla färdig mammas julklapp.
- köpa julklapp till Lillebror och Sana.
- träffa Gabs och Louice och ge dem julklappar.

och när mamma kommer hem packar vi in oss i bilen och åker till Västerås.
phew, lite hektisk dag. mitt öra värker, men det verkar inte vara infekterat. bara vrålömt än så länge, I tanke that as a good sign. :)

Inga kommentarer: