måndag, november 24, 2008

want to vanish inside you kiss.

17:33

helgen har varit ljuvlig och väldigt lugn. jag har i princip bara gjort saker jag har velat och nästan inget jag måste - det är vad jag kallar avkoppling. :D

min älskling förgyllde mig dag igår - promenad ute i vinterkallt väder, film, laga mat och sen krypa ner , i hyfsad tid för en gångs skull. sen fick jag någon konstig känsla i magen och blev ledsen. förstår fortfarande inte - det enda jag förstår är att även om jag tycker det är läskigt och jobbigt att gråta inför honom, så är det ändå tryggt och skönt att han litar på mig när jag säger att jag inte vet vad det är och bara finns där, håller om mig, håller mig i handen, kysser mig tills de känns bättre. och det gör det. kvällen slutade med att jag kurade upp mig bakom honom och somnade med pannan mot hans rygg. sovit som en stock hela natten.


handbollskväll, as a usual måndag.
bra feeling har jag. :)

Inga kommentarer: