söndag, november 23, 2008

frostig vintermorgon.

10:30

igår avslutades med att laga soppa, äta nybakt bröd och kolla på "Remember the Titans" (och böla som en 2-åring) och sen "How she move" (och gråta lite slutet där också. varför bryta ett vinnande koncept? :P)

nu ska jag strax ut och jogga en sväng i vinterkylan.
jag läser Bus blogg och börjar den här morgonen med att gråta lite till, fast bra tårar, såna som kommer av att jag är glad och inte ledsen. gråta för att jag vågar och kan slappna av, för att jag mår bättre än på länge och även fast det är mycket så är det inte krampaktigt mycket och jag har mina stunder där jag kan andas. och för vad är en bättre än en pojkvän som säger att jag är vacker på morgonen när jag har hans T-shirt, mjukisbyxor och ett hår som en trafikolycka?
en pojkvän som faktiskt får mig att känna mig vacker tillochmed när jag ser ut så.
och det gör han.

Inga kommentarer: