tisdag, november 25, 2008

it takes two baby.

08:59

mitt prio nr. 1 gällande kläder är inte längre att ta på mig något jag känner mig snygg och trivs i - det är att jag ska kunna behålla värmen. jag inser att det är lite hyckleriaktigt av mig att gnälla nu när det äntligen blivit vinter, men det är inte vintern jag gnäller på. utomhus får det gärna vara kallt med minusgrader - men inomhus kan det väl vara varmt i alla fall? satt med klänning, långärmad tröja x2 och jacka på mig i skolan igår och efter att i princip ha våldtagit elementet på rasten lyckades jag återfå acceptabel kroppvärme igen. tack och lov är min lägenhet varm och bra nuförtiden i alla fall. :)

överlever jag den här veckan förtjänar jag en eloge.
det är bara folkhälsoarbete, plugga till tenta, träna och sova som hinns med.
sjukt.

Inga kommentarer: