onsdag, november 19, 2008

lite jävlar anamma!

22:10

well, matchen blev ingen höjdare. ingen målvakt, så S uppoffrande sig och stod i mål och tja, vad man än säger om hennes insats så är inte en utespelare bättre än en riktigt målvakt. tyvärr. alltså - torsk med 10 bollar.
crappy.
det som suger mest är ändå att när kommer in i omklädningsrummet efteråt så säger N: "Jag tycker ändå vi spelade bra" och L håller med och tycker att "Vi ska vara nöjda med det vi presterade."
det ingår inte ens i min världsbild att vara nöjd med en förlust. jag skiter i om vi har en utespelare i målet - såvida inte alla i laget i princip ligger ner på golvet och är halvt döda för att man har sprungit och kämpat så mycket - då, och bara då är det okej att förlora med tio mål. jag kommer aldrig vara nöjd med en sån förlust som idag, aldrig.
fifan.


nej, surt sa räven om rönnbären. sur är jag också.
imorgon är det projektseminarium förestående med vår halvfärdiga projektplan - vi fÅr väl se hur det blir. jag längtar till handbollen på kvällens och Kenta som skriker: "SPRIIIIIING!".
nu ska jag sova tills det blir bättre tider.

Inga kommentarer: