onsdag, november 05, 2008

It all revolves around you.

17:46

lilla klubben för inbördes beundran - jag älskar mig själv för att jag är grym på att laga mat och prova nya recept. heja mig. tack tack. :)

jag bestämde mig igårkväll typ vid tolv på natten för att om måndagens föreläsning var sitta-upp-och-somna-tråkig, så borde inte onsdagens föreläsning bli så mycket bättre. alltså sov jag istället. :) var en snabbis i skolan för att få info om VFU:n till våren och sen hem till farm&farf för att hämta grejer jag ska skulle hem till Kviberg och lämna. vis av skadan förra gången när jag hade släpat hit en massa saker och fick ta med allt på en gång, så försöker jag lite successivt förflytta tillbaka mina grejer lite åt gången. vi får väl se hur bra det går. :P

det är snorkallt ute. jag är vråltrött och fattar inte hur jag ska ta mig igenom ett funkpass, men det brukar gå med lite uppmuntrande tillrop från Sanna. :)

Inga kommentarer: