tisdag, november 04, 2008

frostig tisdag.

12:31

woaw, bra löpning idag. såklart blev det härligt såfort jag hade kommit ut och igång. :) tycker det är svårt med kläderna nu när det börjar bli kallt, speciellt med tanke på att jag svettas så mycket - å ena sidan vill jag inte frysa och å andra sidan är det nästan lika illa att ha för mycket kläder på sig. lyckades rätt bra idag dock. jag är vrålsnygg i långkalsonger, kortbyxor, underställströja, löparjacka och funktionsT-shirt över det. som pricken över I:et har jag också en snusnäsduk bunden runt huvudet och vantar. mjau. ;)

äntligen lyckats få in i rutinerna att stretcha efter löpturerna igen. det är sjukt tråkigt, men det är det eller att bli kvinnan med Sveriges stelaste vader igen - nej tack, jag har hellre lite tråkigt.

Inga kommentarer: