tisdag, november 04, 2008

disig tisdag.

09:08

kvittergäspkvitter.
orolig natt och svårt att somna med värkande axel. framförallt svårt att hålla sig sovande i och med att jag rör på mig när jag sover och det inte uppskattades av axeln. drömde läskigt också. inte läskigt i termen blod och avhuggna lemmar, men obehagligt i termen saker jag inte vill ska hända. oh well, bara en dröm. skönt det. :)

jag ska ut och springa lite vid 10. jag är jättemotiverad (not.) var ute en sväng och hämtade tidningen och konstaterade att det var riktigt ruggigt och kyligt ute. burr.

jag skulle hämta mitt styrkebälte igår när jag svängde förbi hemma efter träningen. kom jag ihåg det då? icke. jag höll på att begå kollektiv självmord av ren ilska igårkväll när jag kom på det. alltså, det går att lyfta 125 kg benböj utan bälte, men det känns en smula ostadigt. jag får lägga in ett memo på telefonen eller nåt. herregud, senil i förtid.

Inga kommentarer: