torsdag, november 06, 2008

but I love you (I love you) until the end of time.

09:04

disiga moln och morgontrött sol som kikar fram. mitt fuskkaffe i en mugg bredvid mig och jag är redo för att möta dagen. tjoho.

funken igår var precis som funken ska vara - rena energipillret trots att jag höll på och somna när jag satt hemma. ingen ny koreografi och den dröjer nog ett tag (jag frågade Lollo efteråt och hon svarade: "Sanna är nykär nu, så det kan nog ta ett tag." och i såna fall är hon helt ursäktad. allt annat hade varit hyckleri från min sida. :P) men det vi har är grym ändå. första tio minutrarna bara sved det i benen, men sen verkade det som de... gav upp eller nåt, och det funkade hyfsat passet igenom. jag i princip skuttade hem och gjorde fattiga riddare och riktig varm choklad (ingen jävla O'boy här inte!) åt mig själv till kvällsmat och stekte raggmunkar (med påläggsskinka för jag orkade inte tina något fläsk. :P) till lunch idag. vaddå lyxmat? ;)

nu ska jag se om jag kan få på mig lite vettiga kläder eller om det är en dag för mukisbyxor. well'll see 'bout that.

Inga kommentarer: