måndag, november 03, 2008

I 'm loving angels instead.

17:04

jag är tillbaka efter en busy helg. :)
det har varit fredagsutgång och lördagsHalloweenmaskerad och bakissöndag med middag med familjen. jag ska försöka ta saker lite mer i detalj sen om jag orkar och lusten infinner sig. :)

idag var det skolan och jag vaknade med en sömnig och varm William Wallace bredvid mig. ingen höjdarmorgon, kände mig mest seg och trött och ville gå kvar hemma med mjukisbyxorna på mig. stod och hade precis krånglat på mig skorna och snodde halsduken om halsen och så ställer han sig framför mig, kysser mig, ser mig rakt i ögonen och viskar: "Vad vacker du är..." och jag smälter. lika mycket nu som första gången han sa det. av saker som får mig att må bättre på morgonen ligger det ganska högt upp på listan.

nehepp. iväg till den snorkalla handbollshallen i Bergsjön.
woho. :)

Inga kommentarer: