måndag, november 03, 2008

I hear in my mind all of this music.

21:24

meow, jag är varm igen. jag tycker verkligen om det här kyliga vädret, men det är inte det varmaste att gå hem i svettiga träningskläder. måndagsträningen var rolig som vanlig, om vi bortser från den lilla detaljen att jag kom till träningen med obegripligt tokont i axeln. "Bara ouppvärmd." tänkte jag och körde på som vanligt. fick bryta efter första övningen, det gick inte. jag känner mig som en pipLisa, men hela axeln känns som ett stort blåmärke och varje rörelse gör ont, inte bara skottrörelsen. attans crappy är vad det är, för övningen innan jag bröt både kändes och gick väldigt bra. tråååkigt. :( bara hoppas att det är att jag sov konstigt på den (somnade som ett barn i soffan efter att jag kommit hem från skolan och sov över en timme. tough weekende. :P) och att det inte är något knas. I'll see tomorrow.

jag har förresten anmält mig, Bror och William Wallace till GöteborgsVarvet! (ja, jag frågade dem först. :P) Banana och Bus är också anmälda, så vi är ett gäng som ska springa. åh, det kommer bli så roligt! :D och skönt att vara ett gäng och kunna träna ihop. speciellt med tanke på att jag typ tar på mig lite PT-roll och coachar de andra med träningen och det känns rätt bra att om inte jag kan vara med, så kommer de andra ev. kunna springa ihop. ännu bättre med tanke på oss flickor och att det börjar bli både mörkt och kyligt. givetvis ska man inte sätta sig i en offersituation, men lite realism har ingen dött av. ah, det kommer bli awesome anyways! :D jag har så smått börjat kika på träningsupplägg och planera lite. ihi. :)

tidig sänggång ikväll, jag ska ta igen lite sömn.

Inga kommentarer: