söndag, oktober 12, 2008

underbara helg.

13:42

ända sen jag bestämd emig för att åka till föräldrarhemmet i fredagskväll har det här varit en av de lugnaste och skönaste helger på länge. jag har gjort saker jag velat göra under veckan men inte haft tid med, aka. pyssla i lägenheten och plocka ihop kläder, tagit det lugnt och lyssnat på musik. igår sov jag tills jag vaknade av mig själv, åt frukost med mina älskade föräldrar, åkte till stan och gick omkring dels hittade saker åt mig jag ville ha och dels saker jag behövde. sen åkte jag hem och lagade mat i lugn och ro, vek kläder och sen tog jag en tupplur. innan jag skulle hem till Mikkis ägnade jag typ en timme åt att dels duscha och dels lyssna på dålig popmusik och dansa omkring i lägenheten och göra mig iordning i lugn och ro. hemma his Mikkis var bara så bra och skönt och lagom, alldeles lagom och bra.:)

idag har jag städat lite till, dammsugit och laddat för matchen kvart över tre.

jag håller förövrigt på att bli en disk-Hitler, jag tycker inte om när det står disk och väntar på mig när jag kommer hem. läskigt. :P

match snart. :)
good-luck-kick!


han kommer hem ikväll.
gud så jag längtar med varenda cell i hela kroppen.

Inga kommentarer: