måndag, oktober 13, 2008

<3

11:47

igårkväll var världens längsta kväll, jag trodde aldrig den skulle ta slut. sen promenerad jag med Banana från Mikkis mot stationen, kom nästa ända fram innan hon kom på att hon inte hade nycklarna med sig och så gick vi tillbaka. bra tidsfördriv. :)

21:10 gick jag mot Swebus-bussarnas infart och 21:11 stod jag med William Wallace armar omkring mig och min näsa inborrad i hans halsgrop. jag tänker inte ens försöka beskriva den känslan. (när vi hade stått och vrålkramats och pussat på varandra ett antal minuter hörde vi helt plötsligt en röst som lite retsamt påpekade: "Men här kan ni ju inte stå, gå hem med er!" Swebus-chaufförer är trevliga har jag hört. :P)

från 21:11 tills vi sa hejdå utanför skolan har jag varit minus centimetrar från honom hela tiden.

Inga kommentarer: