tisdag, oktober 28, 2008

wastebin full of papers - clever rhymes: "I'll see you later!"

17:53

mina ögon börjar svida nu av allt läsande och antecknande. men skam den som ger sig. en paus nu och andas ett par gånger så ska jag nog klara av någon timme till hyfsat fokuserad innan det är träningsdags. jag hyperlyssnar på "These words" och trallar med allt om oftast.

jag hade William Wallace och Gotland som kom och störde mig i pluggandet någon timme - Gotland visade sig vara trevlig, söt, rolig och vettig, så det var lite smånervöst bara den första halvtimmen typ, sen var det bara trevligt. :) de följde med mig och handlade innan de drog ner på stan (lucky bastards!) och jag gick hem till mina böcker igen. känns som jag drog nitlotten där. :P

fattar inte riktigt hur jag kan längta så mycket efter honom. vi har setts massa hela helgen och nu är jag ifrån honom knappt två dagar (och inte ens det på riktigt, för han var här idag som sagt) men ändå skriker hela kroppen efter honom. speciellt igårkväll, vilket förvånade mig - jag som brukar sova som bäst ensam, hade plötsligt svårt att sova utan hans varma kropp nära mig. ja, jag är fortfarande helt vettlöst kär.

Inga kommentarer: