måndag, oktober 27, 2008

these word are my own.

22:03

först av allt så hade jag helt rätt om träningen förut - grymt rolig och det gick riktigt bra också. :) me like måndagsträningar. jag kom till och med hem i hyfsad tid trots att jag var förbi hemma och hämtade Albin. nu har jag haft lite slötid. underskattad form av tid faktiskt. ;)

absolut roligaste idag - när vi skulle ha samling och prata lite innan träningen började och Stormare hojtar: "Samling i mitten tjejer, sätt er ner!" och när alla är där, men ingen sätter sig ner, avslutar med ett: "Get down bitches!"
asgarv från alla håll och kanter. ^^

imorgon ska jag plugga, springa, plugga, laga mat, plugga, baka bröd, plugga, träffa mannen i mitt liv och en av hans vänner från Gotland, plugga och så handboll på kvällningen. och kanske plugga om jag får tid. party hard. ;P

Inga kommentarer: