onsdag, oktober 29, 2008

lilla björn och lilla tiger.

09:07

tisdagskvällar ligger fortfarande inte högt upp på popularitetslistan. alldeles för trött igårkväll och seg kola i huvud och ben gjorde träningen till mindre rolig. på hemvägen missade jag att gå av vid rätt hållplats (trodde bussen skulle stanna utanför Centralen, men det hade den tydligen slutat med - how would I know?!) så jag höll på att hamna i Kungsbacka istället. världens snällaste busschaufför släppte av en lätt chockad och snyftande mig (jamen tänk er själva paniken i att åka till Kungsbacka istället för Göteborg Central klockan halv elva på kvällen efter att ha tränat i 2 timmar.) vid första lämpliga rödljus där jag lyckades ta mig till Brunnsparken i tid, men jag var så trött att jag storgrät. hem kom jag i alla fall. där slängde jag in kläderna i torkskåpet, borstade tänderna och struntade i att duscha innan jag stupade i säng. ensam. jag längtar efter William Wallace.

pluggandet går... som pluggande brukar antar jag. idag ska jag skriva färdig anteckningarna och sen ge mig på Boken Som Egentligen Är Ett Mordvapen, aka. Practical Sports Nutrition. keep your fingers crossed.

Inga kommentarer: