lördag, september 27, 2008

det är han.

21:45

och jag är i Falun.
jag fick lugnande och uppmuntrande sms i fredag och blev väldigt glad. :) Willam Wallace hämtade mig vid stationen, jag fick en guidning genom hela Falun och blev bjuden på mat innan vi packade in oss i bilen igen och åkte mot hans föräldrarhem. först - mycket intryck, mycket folk, mycket nytt, mycket allt. jag blev sittande en stund i hans rum på sängen med hans armar om mig och lutade huvudet mot hans axel samtidigt som jag samlade ihop mig lite. men sen gick allting bra. :)

allting gick alltså bra. allting är bra. jag trivs, familjen är snäll och sådär lagom galen som en familj ska vara. de slåss om nyinhandlade chokladpuddingpaket och kastar saker på varandra och slänger käft. precis som hemma. :)

idag har vi tränat gym och tittat på "Wall-E", ätit mat och jag har haft ett ytterst uppslitande försök att boka hembiljetter med SJ. det löste sig i vilket fall. jag hatar SJ.

jag mår bra, mer än bra.
hela jag är en lycklig liten boll som inte kan låta bli att ta och pussa på honom hela tiden, han kan inte hålla tassarna från mig heller. upp över öronen kär på ett så okomplicerat sätt som jag aldrig varit med om.

Inga kommentarer: