måndag, september 29, 2008

premenstruellt monster.

17:53

(min helg har varit underbar, bortsett från ett uppslitande gräl med SJ som gjorde att jag åkte hem idag istället för igårkväll. men resten har var så bra. :))

jag är hemma igen.
jag har Sverige värsta PMS-storm i kroppen och sitter och skriver en uppgift/tal till skolan imorgon som jag har enorm lust att bara radera sönder och strunta i. jag känner mig lika sexig som en badboll och är sådär irriterat, obefogat skitförbannad på allt och allting och vill mest ställa mig och vrålskrika ilsket. eller lägga mig i sängen och lipa. eller åka hem till Lindome. eller åka tillbaka till Falun. rättare sagt skulle jag hellre befinna mig nästan precis vart som helst, men inte här.
trött. ledsen. arg. jävla hormoner. bläh.

1 kommentar:

Julia sa...

jag vet hur det känns babe, känner samma idag :P
å ´SJ jag säger då det.. igår när jag skulle hem fanns inga biljetter.. men jag gick på tåget iaf, stod i en timma å satt på en pall andra timmen å betalade dyrare, men jag ville hem.. å det är ju int längre än 2 timmar.. pussi!