måndag, augusti 04, 2008

pink lady.

23:43

@ Sommarstället.
samma känsla av lugn som sakta sipprar in i hela mig. en hel vecka här med under veckan kommande släkt. ah, det kommer bli way great och jag kommer kunna njuta av min årligt återkommande sommarhunk (avd. Som tur är får man titta så smycket man vill.) några dagar igen. jag kommer kunna träna och springa grusväg, leka med pappa och lillebror i princip hur mycket jag vill.

jag har sett på dansfilm tre gånger idag (Step Up, 1 gång, Step Up 2, 2 gånger.)och är alldeles uppfylld av dancehall/ragga, r'n'b, hiphop och en extrem lust att gå ut och dansa. in a way too bad att jag är fast här i en vecka. :P jag menar... Vimmerby på veckorna? och chansen att jag får någon av föräldrarna att agera taxi (avd. Kollektivtrafik i Östergötlands djupaste skogar?) jag sparar all lust tills jag kommer hem och då ska jag banne mig till "Inferno" och shake my ass biiig time, om jag så ska dit själv.

det har spöööregnat idag, men vid 18tiden slutade faktiskt regnet och jag snörade på mig löparskorna och med rena rama bubblet i benen gav jag mig ut på grusvägarna. 40 minuter, endorfinkick och genomblöta skor senare minus kläder hoppade jag i sjön och badade innan det vaknades grill till kvällsmat. det är inte överdrivet synd om mig just nu. :)

jag har blivit kallad "nästan jobbigt ärlig", vilket jag tar som en komplimang och har ett antal uppslag på hur man tar kontakt med någon man aldrig pratat med förut - tyvärr känns inget riktigt bra. :P jag fortsätter jobba på det. :)

Inga kommentarer: