söndag, augusti 03, 2008

enkelhet.

14:39

med nästan tio timmar sömn i bagaget mår jag som en nyponros idag och for once har jag följt den lilla planeringen jag satt upp och är därmed inte ett jota stressad inför ikväll. igår passade jag på att laga salsa samtidigt som jag gjorde tomatsoppa - imorse tog jag itu med att göra tzatziki och lägga köttet i marinad. nu har jag rödbetor i ugnen och jag har cyklat hem min cykel och packat en väska med saken inför nästa vecka på Sommarstället. mina packningar skulle bli så enormt mycket mindre om det inte var för det faktum att mina träningskläder upptar halva väskan. packåsna.

jag ska utnyttja resten av eftermiddagen genom att ta mig ner till stan och skaffa hörlurar. jag har av misstag (avd. Jag vet att jag uppför mig kleptomaniskt ibland, men den här gången var det inte meningen!) råkat sno liten kusins hörlurar och jag misstänker att hon vill ha tillbaka dem imorgon. sen ska jag ta en dusch och ägna löjligt lång tid till att måla mina tånaglar rosa. :)

Inga kommentarer: