onsdag, augusti 27, 2008

I come undone.

21:51

igårkväll kom jag hem efter elva, slängde väskorna på golvet, drog av mig kläderna och droppade i säng pang bom. aptrött.

idag konstaterar jag att jobbet liksom progressing att vara roligt, men lite på grund av annat nu än i början.
... :)
(jag är lite kryptisk nu. det får vara så ett tag.)

jag ska spela cup i helgen! jag är så lycklig som en flicka kan bli. åh. adrenalin, blåmärken och applåder. var lite ängslig för hur Mikkis&Banana skulle reagera (hade planer sen innan med dem) men de tog det riktigt bra och de har sett mig träna arslet av mig i tid och otid, så jag misstänker att de förstår mig, vilket är ofantligt skönt.

lustigt hur man kan förtränga vissa saker. när jag hoppade på spårvagnen vid Krokslätt ikväll var jag inte alls kall. sen gick det succesivt upp för mig under resten av färden hem att jag var kall. sen insåg jag att jag frös. sen kom jag på att jag var rejält nerkyld. när jag kom hem kröp jag ur mina äckligt fuktigt kalla arbetskläder och i mjukisbyxor, raggsockor och tjocktröja och hällde i mig varmt te. nu har jag återfått kroppstemperatur och ska gå och lägga mig och läsa en stund innan sovande. :)

Inga kommentarer: