torsdag, augusti 21, 2008

halvsjuker II.

14:59

jag får mycket gjort de dagar när jag är sjuk. hmm, hur gick det ihop?
anyways. ordentligt tryck i mig två doser värktabletter och Echinagard (avd. Det får vara placebo om det vill, bara det funkar!) idag, lämnat biblioteksböcker, lånat nya kursböcker och ätit ljuvlig lunch i Feskekörkan med Mikkis&Banana. fisk och skaldjur alltså. mmmmm.

även igenombläddrat en Glamourtidning. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt sida upp och sida ner av stereotypa budskap, "Det här är vad killar vill ha", "Såhär slutar du noja - gör ett quiz och kolla din NojIQ!" och smala modeller med plutande läppar och identiska, sura/likgiltiga ansiktsuttryck. för det mesta skrattar jag - det känns som det vettigaste av två ting. ibland vill jag bara spy. sen struntar jag i det och pratar med en intelligent individ istället.

apropå intelligenta individer - jag är fortfarande intressead av Mr. NoTalk. jag ska prata med honom, jag måste bara träffa på honom först. jag ska se till att träffa honom snart, annars blir det inga barn gjorda. (^^)

nu ska jag hjälpa min <3 Bror att shoppa.
inte träffat Lillebror sen i måndags - sucks.

Inga kommentarer: