fredag, juli 04, 2008

vart tog veckan vägen, varför är fredagen redan slut?

23:14

och nu är fredagen över. vips sa det och så var klockan waaay to sent. allright, vi tar en snabbupdate.
jag har idag roat mig med följande aktiviteter:
--> sovit till klockan tio
--> städat hela lägenheten ordentligt. (i och för sig halvstädar jag aldrig när jag väl städar. ska jag städa kan jag lika gärna göra det ordentligt) jag har dammsugit under sängen, plockat borta alla fula påsar och fixat ihop mina IKEAlådor, diskat och torkat av inne i badrummet. allting är jättefint och jag har rosa rosor på mitt matbord. :)
--> åkt till Heden och sett Lillebror spela match. de ägde och han fick två utvisningar. buse.^^
--> träffat Duracellkaninen och Polisen från mitt förra lag. trevligt. :)
--> gått vilse och inte hittat till min jobbplats och fått ringa Herr Handboll för att få veta vart jag skulle.
--> jobbat från klockan halv fem till tio.
--> under jobbet spenderat mer tid med min mobiltelefon är jag spenderade med att vara social med de andra som jobbade.
--> på ett zombieliknande sätt tagit mig till tåget, åkt till föräldrarhemmet och blivit utfordrad med grillad makrill. :)

nu är jag här. Lillebror spelar första matchen kvart över nio imorgon - jaha, det var den sovmorgonen det. >.< the things you do for love. :P nu ska jag sova, trött som ett as, men på mycket bättre humör än jag varit de två innanvarande kvällarna. :)

Inga kommentarer: