måndag, juli 07, 2008

krypto.

14:02

alltså jag är så inte bra på det här med dubbla budskap och tolka saker. om om om. och jag är förvirrad och kan inte riktigt koppla ihop logiken och ser liksom ingen ände eller slut eller början eller vad sjutton. it's complicated, jotack jag märker det.

men jag tror det löser sig.
(alternativ formulering: eftersom jag är en sann optimist i själ och hjärta så hoppas jag på mitt lilla blåögda naiva 21årings-sätt att det löser sig.)

lördagen var full med Heden och handboll och lillebrors lag åkte ut i 1/8-delsfinalen men han var på hyfsat humör ändå. jag hade familj och släkt hemma på fika (7 pers på 25 kvadrat. ^^) och på kvällen smet jag i min tiny slutty dress hemma hos Banana, åt et ljuvlig middag, blev sminkad till en guldögd gasell av Manu och drack mig lite berusad, för första gången sen januari/februari. tråkigt nog var musiken på stället vi gick till inte särskilt bra, men bortsett från det en mkt bra och lyckad kväll. :)

söndagen var det mer handboll och av någon outgrundligt dum anledning hade jag lovat att springa med Stor bror i Skatås. plikttrogen som jag är (nej, det är klart det inte bara var av pliktkänsla ffs. :P) ödk jag upp Skatås på utsatt tid och vi sprang 5:an. jag var inte pigg, men det gick ok. :) kvällen avslutades med sista Partillecup-passet. jag vill aldrig mer städa en matsal eller toalett i hela mitt liv. >.< enda riktigt roliga grejen under jobbtid var att jag fick påringning av På Riktigt, som hade fått tag i en ny bok, läst, blivit djup och filosofisk, tänkt i 20 minuter och sen ringde mig. alltid uppskattat. :)

nu ska jag hem och starta veckan med ett gympass.
tjoho.:)

Inga kommentarer: