torsdag, juli 03, 2008

sommar och sol.

22:21

jag är vråltrött ikväll igen - kombinera gå upp klockan fem med att spendera tre timmar på ett soligt Heden/Guldheden samt funk:a i en timme och sen dra ut på en halvtimmes löptur, så blir man trött.


uhää. nu dunkar det sådär i huvuet igen.
jag åt kvällsmat med Banana, det var bra. jag vill till Enköping och Arvika. jag vill inte jobba mellan halv fem och 22 och serva mat imorgon. jag är en hemsk hyresgäst och ger mig på rabatterna med blommor utanför. går förbi, kommer på att jamen rosor är ju fint!, ser mig om, bryter raskt av två särdeles blomsterfyllda och knoppiga kvistar, stoppar i min Icakassen och går lalala, det sticker INTE två blomsterkvistar ur min påse! fort upp till lägenheten. nu står det blommor på mitt bord. :)

jag ska städa här hemma imorgon. banne mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade lugnt följt med dig till Arvika om du svängde förbi här först. Jag kan fixa tält. Och OJ vad alla hade undrat över ljuden därifrån - Disneycitat varvat med diverse andra ljud. ^^