torsdag, juli 24, 2008

tra la la. :)

08:30

och gissa hur lycklig jag blir när jag lyckats fjäska till mig att mor ska skjutsa mig till Nya Jobbet på vägen förbi till Arbetsförmedligen så att jag slipper släpa på 3 väskor och en påse på tåget? just det. happy happy. :)

annars är mina vader hyfsat stela efter löpturen igår och lite allmänt seg och sliten i kroppen. känns skönt. :) nu är det bara ett gympass och en intervall-löpning kvar på den här veckan och sen är det lite slappt i helgen. fiiint. :)

idag har jag kommit ihåg att smörja in mig med solkräm, that's a good thing. stod igår ute på Jobbet och efter ett par timmar kände jag hur solen brände oh kontaterade att om jag inte såg till att förflytta mig in i skuggan med jämna mellanrum så var det något annat som skulle bli bränt, ergo. jag. morgonens spegelnbild har bevisat för mig att jag uppenbarligen lyckades undvika det igår, men dumt att chansa en dag till. :P

mor tittade ängsligt på mig imorse när hon berättade att eftersom vi får gäster (kusiner) idag så.. såå.. finns det tyvärr ingen sovplats över till mig, men jag fick ABSOLUT INTE känna att de kastade ut mig, bla bla bla osv. jag bara satt och tittade helt lugnt och påpekade efter att hon var klar att jag ska ju ändå åka hem idag, so what's the problem? och hon tyckte jamen ändåååå! mammor. speciellt släkte de där. :P

Inga kommentarer: