onsdag, juli 23, 2008

solsken och mjölksyra.

21:15

min onsdag har vait solig och glad. jag har fått lära mig ny sak på Nya Jobbet och övatövatövat hela dagen med mer eller mindre framgång. mest mer och lite mindre ibland. ingenting som jag inte kunde ordna själv dock. :)

efter jobbet --> tåg hem och cykel till Bunketorp och iväg på 8,5an. den är sort of värre än Skatås - om man tänker sig Milen i Skatås, och sen knycklar ihop den så att den blir 8,5 km med massa backar, så har man 8,5an i Bunketorp. sjukt jobbigt i vilket fall, och på något konstigt sätt stabilt på samma gång. jag orkade ju hela vägen, trots trötta ben och mjölksyra. nöjd. :) fast nu gör mina trampdynor ont och fötterna är ömma och varma. jag behöver nya skor och är väldigt glad att det är löning på fredag.

mat i magen, check, och en dusch förestående. familjen kommer hem ikväll, men jag orkar inte vänta uppe, utan tänker gå och lägga mig snart.

Inga kommentarer: