torsdag, juli 24, 2008

hemmahemmahemma.

22:28

jaha, trots intensivt användande av solkräm har jag likt förbaskat bränt mig på vaderna och i nacken. och kanske kinderna, men det återstå att seom det röda är kvar imorgon bitti och inte bara är en kombination av gymmande/varm dusch/trötthet. stått ute mer eller mindre från nio imorse till sex ikväll. Både T och M kom och försäkrande att "vi försöker inte vara taskiga mot dig som låter dig göra samma sak hela dagen!" och jag tyckte att, det är lugnt ju, det är ju så man lär sig? :) Chefen har inte varit på jobbet på två dagar, det är allt lite tomt utan honom. och jag undrar hur han har det med ögat som han lyckades få inflammation i. well, I'll see tomorrow.

inställt tåg jag skulle åka hem med, så det blev varm och svettig buss och byte två gånger till buss-spårvagn och sen hem och hoppa i träningskläder för vad som visade sig bli sjutk jobbigt gympass. men det gick rätt bra, så jag är nöjd.

ätit mat, lagat mat, varit och handlat, diskat och hemmahemmahemma hos mig. trots att min basilika och timjan begått självmord och det är jättevarmt härinne är det väldigt skönt att vara hemma. nu är jag - kort och gott - skitslut and is going to hit the bed.

Inga kommentarer: