söndag, juli 27, 2008

jag försummar min blogg.

23:23

veckan - jobb, jobb. jobb.
träna gym, löpning.
varmt, varmt, tokvarmt.

idag - kusin, lillebror, Liseberg.

igår var jag ute på DD efter en metalförfest och kvällen ville sig inte riktigt kändes det som, trots jättebra sällskap, vilket ledde till att jag mest var trött och lite nedstämd när jag åkte hem runt tvåsnåret. satt och frös (nej, jag förstår inte heller hur det är möjligt men då gick det) på Gamlestadstorget och när jag slängde en kort blick in i busskuren tycke jag att tjejen med rött hår som satt där var Hon. det var det inte. det gjorde mig inte lyckligare precis. jag får inte riktigt rätsida på det hela. jag vill liksom säga något, men vet inte vad jag ska säga. eller ens om jag borde. Hon kommer inte till Långtbortiskogen på tisdag och jag är lite kluven om det. å ena sidan så är det säkert bra, för jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller uppföra mig eller något. å andra sidan så, vem bry sig om hur och vad osv? låt det bli som det blir. jag veeeet inte.

nu sitter jag ren och nyduschad och luktar inte svett för första gången på typ två dagar. Liseberg sen tolv idag och imorgon utflykt med familj och gym med Banana på kvällen och nu säng.

1 kommentar:

Anonym sa...

=/