måndag, juli 28, 2008

sol, vind och vatten, höga berg och djupa hav.

22:22

en dag helt i min smak.
efter förra veckans iett-iett-iett så började jag den här veckan, visserligen med att stressa till stationen för att hinna med kvart i elva-tåget, men resten av dagen har varit: Sooola. Baaada. Slaaaappa. jag har ätit glass och gått en promenad på stranden. lattjat med pappa och en tennisboll i havet och avrundat dagen med att träna gym med Banana och återuppväcka hennes magmuskler. sen stängde gymmet lite hastigt klockan nio (eh va?) och jag hann inte träna färdig, så jag gjorde 3 x plankan på tåget och utfallen hemma på gräsmattan på föräldrarhemmets baksida. sweet. lite lagom trött i kroppen.

jag har inte bränt mig. banne mig. jag smörjer in mig som om det gällde livet och har inte det minsta lust att återuppleva brännskademardrömmen från Afrika, no thank you. ska bo i föräldrarhemmet ett par dagar och väntar på att maten ska bli klar - just nu luktar det timjan i hela huset. jobb imorgon, och Långtbortiskogen efteråt. det blir nog bra, bara det inte blir så sent. inte det minsta lust med att börja veckan med minus på sömnkontot.

geeez. jag behöver hitta tid till att köpa nya löparskor. mmmm. skor med dämpning. vilken dröm. :)

1 kommentar:

Gabriella sa...

Hahahahahaha, hohoho, ditt rockbaren-ragg.. ahhaa. ass-face!!
Stackarn? hihi, jo =P
ahhahaha! Hejda mig!
Åker till Östersund ikväll. =) Kisses babe.