onsdag, juli 30, 2008

en stillsam kväll.

20:16

och jag sitter i föräldrarhemmet i lugn och ro - färdigtränad, färdigduschad och färdigpackad och tänker inte röra mitt söta lilla ass någonannastans än upp och ner för trappen ikväll. här ska inge flängas omkring och göras, här ska tas det lugnt (här ska det tas lugnt, avd. Meningsuppbyggnad?) och om jag får som jag vill ska jag sova tidigt också.

Banana lyckades fjäska sig ur vårt inplanerade löp-pass idag och flytta det till imorgon. hon vet vilka knappar hon ska trycka på den flickan. :) istället fick jag åka iväg på årets första motorcykeltur med pappa och köpa fisk. 120 knyck på 70-väg - lite lagom oansvarsfullt och jag med ett leende som sträckte sig runt halva huvudet.

hann snabbt in och kika på löparskor också, dock inte köpa några eftersom de inte hade rätt storlek. men imooooorgon ska jag ha nya skor. Asics, no discussion. kanske modell Kayano eller Immersion. hum hum. jag upprepar mig - dämpning. löpning utan stela vader och inflammation i vänster trampdyna och jag kommer slippa känningarna i benhinnorna. kanske höften blir bättre också? fast det sista är nog att hoppas på för mycket. men jag stretchar fortfarande noga, jag är jätteduktig trots att jag tycker det är något av det tråkigaste som finns sen inventeringen uppfanns.

kan man börja bli nyfiken på någon trots att man aldrig pratat med människan ifråga?
hum. jag tror det.

g'night.

Inga kommentarer: