tisdag, juli 01, 2008

phew.

21:42

gud, ge mig en paus. i ettiettiettiett händer det saker. känns det i alla fall. jag lever på sätt och vis fortfarande i kappsäck fast jag inte går i skolan for now. packar väska, packar upp väska, slänger saker på golvet och sen iväg igen. tjohooo.

imorgon börjar Partille Cup, och jag hoppas innerligen att Munkebäcksskolan och Munkebäcksgymnasiet är samma place, för annars kommer jag vara fetvilse imorgon. och jag börjar jobba halv sju, ergo jag måse gå upp klockan fem. på en onsdag. när jag har sommarlov. tack för den. :P sen ska jag ta mig från Munkebäck til Burgården på mindre än en halvtimme och jobba där till klockan fem. sen ska jag lämna av ett par lånade byxor och gå hem och stupa i en säng. jag hoppas att jag kommer få äta på mina hyfsat bestämda tider under dagen, annars finns det viss risk för mkt grinig Fummelfot.

just nu är jag mest trött. och lite nervös, det sitter kvar sen förut idag. (inte panik. nervositet. det är normalt att ha. mjau mjau mjau. :)) och min häl kliar och det är vikta kläder över hela min säng som jag helt sonika ska flytta ner golvet och gå och lägga mig.

ibland undrar jag vad jag egentligen har gjort för att förtjäna så underbara, ickedömande och toleranta vänner. jag nojar och nervösar mig för att säga något och de tittar på mig och säger: "Men, vad roligt!"/"Det ska till något värre för att jag ska säga upp kontakten." och jag blir alldeles glad och mjuk i magen. <3

Inga kommentarer: