söndag, juni 29, 2008

dubbel-ugh.

23:22

...vilket låter som ett dåligt namn på en indianstam. whatever. nu händer det sådär mycket och ingenting på en gång igen, och inte så mycket tankar i skallen som det enkla konstaterandet att jag vet inte riktigt hur jag ska reagera, jag har inga referensramar för det här! men det är lugnt. eller, för att definiera det lite mer - jag har inte panik. vilket är bra. :)

bra kväll annars. lagat mat och ätit mat och pratar skit i massor hos Banana med sällskap ute i hennes föräldrarhem. nu äntligen hemma i min lägenhet. det är inte det att jag inte tycker om att vaa hos andra, bara det att jag varit alldeles för lite hemma de senaste veckorna. mmm. mitt stök. min säng. imorgon ska jag tvätta och städa. det kommer bli jättefint. :)

ohhh! jag kanske får nytt jobb! på värsta bananskalet!
glad i förväg. :)

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

hej hej... två frågor: vad är det för jobb? och vem har du träffat (varför ingen panik så att säga)? jag kräver skvaller! hehe.... puss puss

Anonym sa...

Ugh-Ugh+Dom-Dom+Ugh-Dom=<3