onsdag, juli 02, 2008

det är okomplicerat på ett komplicerat sätt.

21:10

jag är trött med dunderont i huvudet och maju mjau mjau purr purr och jag är fortfarande lycklig över toleranta vänner men har inte vrait särskilt tolerant själv idag skällt ut tolvåriga polacker och torkat bord torkat bord torkat bord burit tallrikar och fy bubblan jag säljer hellre Bingolotter hela året än jobbar under Partille Cup. idag var första passet - 4 more to go. kill me somebody. Hon har åkt hem till föräldrarhemmet och är borta i en vecka, which sucks. Partille Cup under vecka, vilket är trevligt. jag önskar ändå att den ska gå hyfsat fort.

imorgon är det funk med Banana och springa med Bror (och Banana om hon orkar med att dubbla) och titta på lillebrormatch på Heden.

och nu ska jag sova. uppe sen klockan fem. usch och fy.

Inga kommentarer: