tisdag, juni 10, 2008

we sing, we dance, we steal things.

12:50

jag har varit iväg på stan och kommit hem med 1 ärende uträttat av 2. inga vettiga sporttofflor på vare sig Intersport eller Team Sportia och efter att ha undersökt de buktikerna efter icke-existerande tofflor började det luta åt lunchtid och jag ville hellre hem och göra mat än att vela stan runt efter tofflor. alltså - Stadium orkade jag inte gå till. kanske tar en tripp till Allum innan träningen ikväll, om jag orkar.

men nu, hemma med mat i magen. :) idag ska inte göras många knop. jag är trött i hela kroppen och kommer äga den närmaste timmen åt att sova och resten av dagen åt att laga mat. på kvällningen är det träning som nämnt och sen hem till föräldrarhemmet eftersom jag jobbar imorgon och börjar vid 8. huuu.

Inga kommentarer: