tisdag, juni 10, 2008

blowning with the wind.

10:31

klockan är halv elva och jag har redan varit ute med Banana och sprungit i 40 minuter. hon är duktig och det är tur att jag är en såpass hängiven PT, för pigg var jag då sannerligen inte. :P men jag tror lyckades dölja det hyfsat bra. dock var jag överlycklig över frukost sen när vi kom tillbaka till hennes lägenhet. ibland krävs det inte mycket för att göra mig lycklig. :)

och för den Anonyma som undrade över vilken låt jag hade som rubrik en måndag i november - det är Gotta leave my trobles behind med Miss Li. trevlig lyssning. :) (fast jag måste ju säga att det är lättare att vara säker på att svaret når fram om jag vet vem det ärsom frågar. men men. ;P)

nu ska snart Banana gå till jobbet och jag ska ner på stan och inhandla sporttofflor och ny ansiktskräm. :)

Inga kommentarer: