onsdag, juni 18, 2008

vissa saker borde man ha lärt sig vid 21 års ålder.

09:48

jag hade all intensions att vakna, äta frukost och gå till gymmet och träna överkropp, men jag vaknade och kände att hela kroppen och mest benen skrek åt mig att Var inte dum i huvudet! så mina intensions flög all världens väg.

jag borde ha lärt mig idag att jag sover helt värdelöst när jag sover med någon som jag av en eller annan anledning inte kan slappna av totalt med. yes. jag ska skaffa pump till min madrass och hädanefter ska jag nog husera folk på mitt golv om jag inte är helt säker på att jag kan sova bra, alternativt pumpa upp madrassen och smita ner och sova där själv när jag fått tillräckligt med kroppskontakt. :)

ja, jag är med andra ord väldigt trött idag. jag planerar att försöka kurera det med en powernap vid middagstid, för ikväll är det jobb som gäller. jag missar sista raggapasset för sommaren, so it better be fun this time. =/ (och det lär det inte vara, för mitt Lamkött jobbar inte. men, vad skriver jag? negativa affirmationer! :O dumheter. det blir nog bra. :))

oh well. nu ska jag i alla fall ta mig till Partille C och handla. :)

Inga kommentarer: