måndag, juni 16, 2008

the little things.

13:27

jag vaknade imorse och var, hör och häpna, inte sådär irriterande GODMORGON!-pigg som jag vaknat kvartöverfuckingåtta och varit de senaste dagarna. nej. idag vaknade jag lite småseg klockan nio, vände på mig med ett belåtet stön, kurade ihop mig under mitt varma goa täcke, borrade ner näsan kudden och somnade om. ahhh. that's my kind of morning. fattas bara att bli väckt av någon som gjort frukost till en också. ;) men man kan inte få allt antar jag. :P

väl uppe och frukostäten bidde jag på sånt där konstigt likgiltigt premenstruellt humör och vad gör man då? - jo, man sitter INTE och ugglar ensam i sin lägenhet och ältar saker, man tar på sig något fint och åker till människor som man trivs med. sagt och gjort, jag drog på mig ett par nytvättade jeans (och råkade vända sidan till spegeln. wow, den figuren man får av nytvättade jeans alltså. :)) och åkte till farmor där både pappa och Bror är och jobbar right now. fick lunch. pratar med På Låtsas på MSN. blandat solsken och regnoväder på rutan bredvid. läser Singelnojor och fnittar. mår bättre. :)

1 kommentar:

Julia sa...

jo herregud det mesta var alldeles jätte underbartr, vädret var väl ett nerköp. det var bara orken igår det var fel på.. pussi