onsdag, juni 18, 2008

eländen och framtidsplaner.

10:01

jag var så kinkig över min missade nattsömn i förra inlägget att jag glömde skriva om mina senaste eskapader i löparspåret i måndags - eller snarare vad som blev kosekvensen av dem. :P anyways. i måndags sprang vi återigen Coopertestet med handbollen (jag förbättrande mig 27 sekunder, jag var missnöjd i början men börjar bli nöjd med det nu. vaddå jag har höga mål? :P) och efteråt så var jag PT åt bror. väl hemma slängde jag in mig i duschen, började duscha och upptäckte att något sved lit..GJORDE ONT! och vad hittar jag om inte skavsår på bröstet?! inte såna där små fjuttsaker, utan vi snackar flera cm och rött och svullet skavsår. jag = sur.

så härligt, det dras jag med nu i dagarna - skavsår på min boobie. letat igenom både vanliga BHn och sportBHn efter vad som kan ha gett upphov till det eländet, men icke hittat något alls. drar slutsatsen att jag behöver köpa ny sportBH. yay, för det är ju kul och inte dyrt. >.< och så var det ju träning igår. ja, jippieyay. med hemmagjorda plåset går det mesta ändå. :P

Banana och jag pratade igår och bägge är danssugna till tusen. nästa vecka ska vi gå och leta slassy dresses och sen klä upp och gå ut och äga hela Göteborg. can barely wait, it will be sooo great. :D
jag menar, - jag singel + Banana singel + slassy dresses = hur fel kan det bli? :)

Inga kommentarer: